Meet your Posher, Jeanette
US$0
Size
Not for sale
Like and save for later
Hi! I'm Jeanette. Thanks for stopping by! Feel free to leave me a comment so that I can check out your closet too. :)
Shipping/Discount


absolutelykate
and
one other
like this
12 Comments

pottersthrift
Hi the skillet tee you purchased was mailed at the post office but has not been tracking which concerns me. It should have reached you by now. I have contacted posh about this. I have only seen this once in over 500 sales. If it arrives by the weekend let me know. If it doesn't you may open a claim and I will issue a full refund. Crazy that these days with tracking something can actually get lost in the mail. Thanks @pottersthrift
Mar 28Reply

pottersthrift
Mailed on Monday btw
Mar 28Reply

clinez28
@pottersthrift ok thank you
Mar 28Reply

clinez28
@pottersthrift have you heard anything?
Mar 30Reply

pottersthrift
@clinez28 sorry to say I haven't got any confirmation of a USPS scan. It definitely went out I had 4 packages that day and the other 3 scanned. I am so sorry about this. You can open a claim through poshmark and you will get a full refund. Like I said in 500 sales I have only had one other instance of a lost package but this one did not even scan. You should have recieved this on Wednesday the latest.
Mar 30Reply

clinez28
@pottersthrift they said USPS is behind and to not worry
Apr 02Reply

pottersthrift
@clinez28 just worried because it never tracked and is late. You can put on a claim whenever you like for a full refund through poshmark. Again sorry this has only happened twice in 500 sales . Hoping the address label didn't get damaged or tore up in one of the postal machines.
Apr 03Reply

clinez28
@pottersthrift I'm not sure how. But I contacted support and they seemed unconcerned
Apr 03Reply

clinez28
@pottersthrift
Hello Jeanette,
On behalf of your seller, we apologize for the delay in shipment of your Poshmark purchase “ROCK METAL SKILLET BAND TEE SIZE XL”. Although, we contacted the seller about this order, they have not responded. Since it has been over 7 days since your purchase, you now have the option to cancel your order and receive a full refund.
I received this today
Apr 03Reply

pottersthrift
@clinez28 that's crazy they never contacted me... but in Any case you are definitely due a full refund.
Apr 03Reply

pottersthrift
@clinez28 I again apologize for this happening I'm thinking it was either stolen before it was scanned or the label was damaged. In either case you did not receive what was ordered.
Apr 03Reply

moviebuff2728
Just wanted to drop by and wish you lots of happy poshing!💜 Have a wonderful weekend. 😊
May 04Reply
Trending Now
Find Similar Listings